Gémes Természetjáró Egyesület

2006. évi hírek

2005. évi hírek

Egyesületi hírek 2016.

Egyesületünk tagjai a 2016. évi tájékozódási túrabajnokságokon a következő eredményeket érték el: Dravecz Ferenc az országos középfokú B kategóriában 5. hely, a budapesti középfokú B kategóriában 3. hely, Bruckner Viktor és Fodor Zoltán az országos középfokú B kategóriában 13. hely, a budapesti középfokú B kategóriában 10. hely, Balázs József és Balázsné Tóbiás Ildikó az országos középfokú családi kategóriában 5. hely, a budapesti középfokú családi kategóriában 6. hely, Tárnok Attila, Markovics Diána és Tárnok Andrea a budapesti alapfokú kategóriában 5. hely. Gratulálunk minden résztvevőnek.

Szomorú hírt olvastunk a Facebookon: Csuti László (Pindúr), egyesületünk tiszteletbeli tagja szívinfarktusban meghalt. Pindúr annak idején sokat segített Deszkáspuszta  újjáépítésében. Őszinte részvétünk a családnak! Pindúr temetése október 25-én 12.00 órakor lesz az Új Köztemető szóróparcellájában.

A Gémes 30/20 teljesítménytúrát 109 induló részvételével rendeztük meg. Az állomásokon összesen 13 pontőr dolgozott. Részletes táblázatok nemsokára.

Nyári karbantartó táborunkban Istenmezején OSB lapokból újjáépítettük a WC oldalfalait és ajtajait, felszereltünk egy postaládát, a tetőn megigazítottunk néhány cserepet, újból kikentük a tűzrakóhelyet és vettünk egy mobil grillsütőt.

A Balaton körüli 220 km-es kerékpártúrának idén csak Szőllősi Zsolti vágott neki egyesületünkből. A távot idén is 11 órán belül teljesítette.

Megszületett Szolláth Brigi és Günczer Peti kisfia Günczer Dániel. Gratulálunk és jó egészséget kívánunk mindnyájuknak!

A Határjárás teljesítménytúrán összesen 282 induló volt, az állomásokon 22 állomásbíró dolgozott. Részletes statisztika hamarosan.

Börzsönyi egyesületi kirándulásunkon végigutaztunk a nemrég átadott Szob-Nagybörzsönyi kisvasúton valamint Párkányban, a Lovag Étteremben ebédeltünk. Viktor képei itt láthatók.

Farkas Sándor a Budapesti Természetbarát Sportszövetség közgyűlésén több évtizedes tevékenységének jutalmául a „Természetjárás fejlesztéséért” kitüntetés bronz fokozatát vehette át. Gratulálunk!

Pünkösdi szlovákiai kirándulásunkon a Zólyomi tónál, Végles várában, a Bisztrai vízesésnél, a Polyána csúcson valamint Selmecbányán voltunk. Viktor képei itt láthatók.

Május 9-13. között káptalanfüredi szállással rendeztünk meg a Hungária Kollégium 6. osztálya részére a Bejárható Magyarország Program idei erdei iskolai oktatását. A Csere-hegyi kilátónál, a Köcsi-tónál, a nagyvázsonyi várban, a tapolcai tavasbarlangban, Hegyestűn, Tihanyban a barátlakásoknál, az apátságban és a Belső-tónál, a balatonfüredi Lóczy-barlangban, a Veszprémi Állatkertben valamint a fűzfői bobpályánál voltunk.

Egyesületünk legaktívabb szimpatizánsa, Juhász Árpád tanár úr nyugdíjba vonult. Azért remélem, még találkozunk rendezvényeken.

Egyesületünk egyik fő támogatója, a kispesti Polgármesteri Hivatal Humánszolgáltatási Irodájának vezetője, Nagy Péter súlyos betegség után március 18-án elhunyt.

A március 15-i négynapos hétvégén istenmezejei szállással kirándulások voltak a Bükk és a Mátra szép vidékein. Viktor képei és Söri képei itt láthatók.

Idei első kirándulásunkon, az új év első hétvégéjén Istenmezején voltunk. Vasárnap hazafelé jövet megnéztük a Galyatetői Turistacentrumot és a kilátót.